ضدعفونی کپک و مخمر ادویه و  خشکبار

ضدعفونی ادویه گرانولی و ساقه

ضدعفونی دمنوش و گیاهان دارویی

ضدعفونی خشکبار و میوه خشک

هزینه ای کمتر از 1500 تومان به ازای هر کیلوگرم محصول

NARVAN TECH

شرکت نارون در 10 سال اخیر در زمینه ضدعفونی، آفت کشی و رفع کرم زدگی حبوبات و خشکبار فعالیت داشته است، کلیه روش های مورد استفاده در ضدعفونی بار میکروبی و آفت کشی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ایالات متحده FDA و مورد تایید سازمان محافظت از محیط زیست امریکا EPA  می باشد.


روش ضدعفونی خشکبار و ادویه

تکنولوژی پلاسما  مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده و بدون استفاده از مواد شیمیایی انواع ادویه و خشکبار را ضدعفونی می کند، روش پلاسما هیچ تغییری در طعم و رنگ و خواص محصول برجا نخواهد گذاشت. ضدعفونی  کپک و مخمر ادویه جات پیش از آسیاب باعث متوقف شدن رشد آلودگی خواهد شد. بدون نیاز به ارسال محصول می‌توانید مواد اولیه را در هنگام ورود به انبار ضدعفونی نمونه بار میکروبی کپک و مخمر محصول را کاهش دهید. خشکبار و انواع میوه خشک در فرآیند تولید سنتی دچار آلودگی میکروبی کپک و مخمر می‌شوند. تکنولوژی پلاسما می‌تواند کپک و مخمر مواد غذایی را تا 99.98 (4log) کاهش دهد، جلوگیری از ایجاد سم آفلاتوکسین از مزایای این تکنولوژی می‌باشد. روش پلاسما بدون مواد شیمیایی بار میکروبی میوه خشک و خشکبار  شما را بدون تغییر در طعم و رنگ ضدعفونی می‌نماید.



روش‌های ضدعفونی ادویه و خشکبار

ساخت سفارشی دستگاه بر اساس نوع محصول و تناژ کارفرما


ضدعفونی با تکنولوژی پلاسما

مناسب برای ضدعفونی سریع ادویه جات و گیاهان دارویی و غلات . بدون تغییر در عطر و بو

ضدعفونی با گار ازن

مناسب برای حبوبات، غلات و برخی گیاهان دارویی و برخی ادویه بدون اثر سایه اندازی

ضدعفونی با اشعه UV-C

مناسب برای میوه خشک و دانه های روغنی، ضدعفونی سریع و ارزان

تست رایگان بر روی محصول شما

به منظور اطمینان کارفرما از کاهش کپک و مخمر  و عدم تغییر در طعم و ویژگی‌های محصول ، این امکان وجود دارد که یک نمونه از محصولات مورد نظر را برای ما ارسال نمایید محصول ضدعفونی شده و نتیجه را توسط آزمایشگاه معتمد بررسی نمایید. برای ارسال نمونه از طریق واتساپ  می‌توانید با ما در ارتباط باشید.



برای ارسال پیام از طریق WhatsApp  کلیک کنید