آفت کشی حبوبات و خشکبار

آفت کشی حبوبات 

افت کشی و ضدعفونی غلات

جلوگیری از کرم‌زدگی خشکبار

جلوگیری از شته برنج

روش ارگانیک با هزینه ای کمتر از 750 تومان برای هر کیلوگرم محصول

آفت کشی حبوبات و  برنج

آفت کشی خشکبار و آجیل

آفت کشی خشکبار و رفع کرم زدگی آجیل توسط تکنولوژی شرکت نارون به صورت ارگانیک باعث نابودی کامل تخم و لارو حشرات موجود در محصول می شود . فرایند آفت کشی در دو مرحله آفت کشی به روش پلاسما و نگهداری در تکنولوژی CA  می باشد. دستگاه آفت کشی خشکبار  شرکت نارون بدون استفاده از مواد شیمیایی و با استفاده از تکنولوژی مورد تایید سازمان غذا و دارو ایالات متحده آمریکا، محصول شما را در انبار آفت کشی کرده و در همان شرایط نگهداری می کند. با استفاده از دستگاه آفت کشی نیازی به کاهش دمای انبار در تابستان برای جلوگیری از کرم زدگی نیست. مخازن دستگاه مطابق با ظرفیت مورد نظر شما تحویل داده می شوند. 

تست رایگان بر محصول شما

نگهداری محصول تا 2 سال

بدون استفاده از مواد شیمیایی

بدون نیاز به سرمایش در انبار

آفت کشی محصول در دستگاه مستقل

آفت کشی در انبار و کانتینر

  

آفت کشی در سیلو و مخازن

NARVAN TECH

شرکت نارون در 10 سال اخیر در زمینه ضدعفونی، آفت کشی و رفع کرم زدگی حبوبات و خشکبار فعالیت داشته است، کلیه روش های مورد استفاده در ضدعفونی بار میکروبی و آفت کشی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ایالات متحده FDA و مورد تایید سازمان محافظت از محیط زیست امریکا EPA  می باشد.


ضدعفونی کپک و مخمر خشکبار

ادویه خشکبار و انواع میوه خشک در فرآیند تولید سنتی دچار آلودگی میکروبی کپک و مخمر می‌شوند. تکنولوژی پلاسما Sanuvox می‌تواند کپک و مخمر مواد غذایی را تا 99.98 (4log) کاهش دهد. جلوگیری از رشد کپک آجیل و خشکبار، جلوگیری از ایجاد سم آفلاتوکسین از مزایای این تکنولوژی می‌باشد. روش پلاسما بدون مواد شیمیایی بار میکروبی میوه خشک و خشکبار  شما را بدون تغییر در طعم و رنگ ضدعفونی می‌نماید.

جلوگیری از رشد سموم آفلاتوکسین

افلاتوکسین ها سموم تولید شده توسط آلودگی قارچی و کپک مواد غذایی می باشند. این سموم ، با توجه به امکان مسمویت شدید، موجب ممنوعیت فروش و یا توزیع از طرف مراجع قانونی خواهد شد که مشکل آفلاتوکسین پسته و آجیل شایع‌ترین نمونه آن می باشد. تکنولوژی پلاسما  Sanuvox کانادا تنها در مدت چند دقیقه قادر خواهد بود میزان انواع آفلاتوکسین محصول شما را تا 98 درصد کاهش دهد. این تکنولوژی مورد تایید سازمان غذا و دارو بوده وهیچ تغییری در طعم و رنگ و خواص محصول برجا نخواهد گذاشت.