جلوگیری از کپک در سردخانه

تعویض هوای سردخانه ضدعفونی کپک سردخانه میوه

کاهش نیاز به تعویض هوا

کاهش نیاز به تعویض هوای سردخانه، کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از شوک دمایی به محصول 

استریل سردخانه گاز ازن کپک

ضدعفونی کویل اوپوراتو

نصب بر روی کویل اوپوراتور سردخانه و جلوگیری از تشکیل رسوب بر روی آن

جلوگیری از کپک سردخانه ضدعفونی یووی

جلوگیری از کپک محصولات 

جلوگیری از کپک سفید سطحی محصولات در سردخانه های بالای صفر درجه

رفع کپک سردخانه میوه گاز ازن

رفع کامل کپک میوه در سردخانه

بسیاری از میوه‌ها از جمله مرکبات می بایست در سردخانه بالای صفر و در رطوبت نسبی بالا نگهداری شوند، وجود رطوبت نسبی در کنار دمایی بین 3 تا 10 درجه باعث رشد کپک در دوره نگهداری میوه‌ها در سردخانه می شود. افزایش آلودگی کپک در هوای سردخانه باعث تکثیر و انتقال آن به روی محصولات شده که باعث ایجاد کپک سفید پنبه‌ای شکل مانند تصویر روبرو می شود. تجهیزات ضدعفونی UV شرکت sanuvox با ضدعفونی مستمر هوای سردخانه از اینجاد کپک در سردخانه و بر روی میوه ها جلوگیری می کند. با ضدعفونی هوا، از تشکیل کپک در نقاط مرطوب و تقطیر آب جلوگیری می شود

لامپ یووی یا ازن در سردخانه؟

استفاده از گاز ازن در سردخانه علاوه بر آسیب به اواپوراتورها، باعث پوسیدگی شدید در قفسه ها و قطعات فلزی خواهد شد. همچنین باعث آسیب تنفسی به پرسنل در زمان رفت و امد می شود. ازن برای ضدعفونی به ساعت ها زمان نیاز دارد و مناسب سردخانه هایی که دارای رفت و آمد و یا ورود و خروج زیاد محصول هستند نمی‌باشد. ضدعفونی هوا باعث می شود نیاز به تعویض هوا کاهش یافته و از شوک حرارتی میوه ها جلوگیری شود. با ضدعفونی هوا، افزایش رطوبت منجر به افزایش آلودگی کپک نخواهد شد و نیازی به کاهش رطوبت سالن نمی باشد.


نصب آسان بر روی اوپوراتور سردخانه

لامپ یووی ضدعفونی سردخانه ازن
لامپ یووی ضدعفونی سردخانه ازن

NARVAN TECH

شرکت نارون در 10 سال اخیر در زمینه ضدعفونی، آفت کشی و رفع کرم زدگی حبوبات و خشکبار فعالیت داشته است، کلیه روش های مورد استفاده در ضدعفونی بار میکروبی و آفت کشی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو ایالات متحده FDA و مورد تایید سازمان محافظت از محیط زیست امریکا EPA  می باشد.


محصولات ضدعفونی سردخانه 

لامپ یووی ضدعفونی هوا داخل کانال
ضدعفونی اتاق با لامپ یووی اشعه UVC
دستگاه ضدعفونی هوا یووی استریل ایر باکس
دستگاه فن فیلتر فیلتراسیون هوا